*Czas wysyłki może się różnić w okresach dużej ilości zamówień.

 

Opcja wysyłkiCzas dostawyCena
StandardowaDostawa w 5 – 7 dni roboczych8.00 zł
ExpressDostawa w 3 – 5 dni roboczych12.00 zł
Dostawa 24hDostawa w 1 – 2 dni roboczych18.00 zł
Darmowa dostawaDostawa w 4 – 7 dni roboczych0 zł
DLA PROMOCJI DARMOWEJ WYSYŁKI ON-LINE
Zastrzeżenie: Klienci są odpowiedzialni za wszystkie opłaty za przesyłkę wszelkich zwracanych produktów w ramach promocji DARMOWA WYSYŁKA. Solutions może zorganizować odbiór produktów od klientów, wszelkie odpowiednie opłaty za przesyłkę zwrotną zostaną odliczone od kwot podlegających zwrotowi. Klienci mają również możliwość wysłania produktów z powrotem do Solutions po otrzymaniu autoryzacji przy użyciu preferowanego kuriera, jednakże opłaty muszą być PRZEDPŁACONE, w przeciwnym razie zwroty nie będą przyjmowane.
WSKAZÓWKI I UWAGI DOTYCZĄCE ŚLEDZENIA ZAMÓWIENIA
Jeśli zamówienie nie zostało wysłane po trzech dniach roboczych, otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem.  Niektóre powody opóźnienia mogą być następujące:
  • W tym czasie mamy do czynienia z większą liczbą zamówień.
  • Pozycja(y) w zamówieniu może(gą) być zaległa(e) w ciągu najbliższych 72 godzin
  • Pozycja (pozycje) w zamówieniu może być niedostępna z powodu dużego zapotrzebowania.
  • Adres wysyłki poza kontynentalnymi Stanami Zjednoczonymi
  • Podczas składania zamówienia mógł wystąpić problem z płatnością.
Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, skorzystaj z czatu lub skontaktuj się z nami pod numerem 800-982-9337, a my z przyjemnością pomożemy.
Jeśli zamówienie jest dostarczane przez firmę FedEx, prosimy o ustawienie preferencji dotyczących dostawy w firmie FedEx za pomocą Menedżera dostaw FedEx.  Ta bezpłatna usługa świadczona przez FedEx umożliwia klientom otrzymywanie powiadomień, przekazywanie instrukcji dotyczących dostawy, wymaganie podpisu lub żądanie zatrzymania paczki w placówce FedEx (w tym w Walgreens).
Home
Sklep
Back to Top

Szukaj produktu

Produkt dodany do koszyka