Najnowszy produkt polskiego producenta. Ogromną zaletą całej konstrukcji jest niższe zużycie paliwa lub energii podczas pływania na silniku. Wszystko za sprawą poduszki powietrznej pod podłogą, co przekłada się na mniejszy opór i tarcie. Wspomniany tunel powietrzny wpływa również na lepsze prowadzenie i szybkość płynięcia.
Cechy Materiału:
- Zgrzewalny
- Gazoszczelny
- Odporny na warunki atmosferyczne
- Odporny na ścieranie
- Odporny na zagniecenia
- Odporny na promieniowanie UV
- Odporny na plamy
- Odporny na rozciąganie
Nie boi się trzciny ani korzeni, dzięki czemu może być bezpiecznie użytkowany na jeziorach czy rzekach bez obawy o uszkodzenie materiału.
Wszystkie łączenia są zgrzewane i dodatkowo wzmacniane od wewnątrz i na zewnątrz dodatkowymi paskami PVC – zwiększając tym samym wytrzymałość konstrukcji.
Trzonki wioseł wykonano z rurek aluminiowych, a to w połączeniu z piórami z tworzywa sztucznego daje niezwykle lekkie a zarazem wytrzymałe wiosło.
Specyfikacja
- Długość 400 cm
- Szerokość 185 cm
- Średnica burty 48 cm
- Liczba komór 4
- Zawór bezpieczeństwa 2
- Dopuszczalna liczba pasażerów 5
- Maksymalne obciążenie 650 kg
- Maksymalna waga silnika 25 kg
- Maksymalna moc silnika 7 kW/9,9 KM
- Gramatura materiału 1000g/m^2
- Wymiar po spakowaniu ~120 x 60 x 20 cm
- Waga zestawu 60 kg
Podłoga do pontonu
- W zależności od wybranej opcji ponton może być bez podłogi lub za dopłatą z podłogą np. pełną lub z AIRDECK-iem
- Podłoga wykonana jest ze sklejki wodoodpornej pokrytej warstwą antypoślizgową, dzięki czemu podczas kontaktu z wodą nie ulega ona zniszczeniu.
- Natomiast podłoga typu AIRDECK – jest to podłoga sztywna pompowana, a swoją twardość i sztywność zawdzięcza specjalnemu materiałowi użytego do produkcji, który umożliwia jej napompowanie do wysokiego ciśnienia. Na w pełni napompowanej podłodze typu AIRDECK można wygodnie stanąć tak, jak na pełnej drewnianej podłodze, z tą różnicą, że waży o wiele mniej oraz jest łatwiejsza w składaniu i rozkładaniu.
Katamaran z podłogą AIRDECK.